123123 اين لباس هوشمند با هر بار شستشو شارژ مي شود + عكس
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

اين لباس هوشمند با هر بار شستشو شارژ مي شود + عكس
دو شنبه 28 بهمن 1392 ساعت 19:35 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

یک شرکت فرانسوی لباسی کاملا کاربردی توليد كرده است که جایزه نوآوری در زمینه‌ی سلامت CES 2014 را نیز ازآن خود کرده است. اين لباس با پارچه‌های هوشمند تهيه شده كه همراه با میکروحسگرهای پایشگر با مقاومت بالا در برابر خستگی و پارگی است. این پارچه هوشمند قادرند دمای بدن، نرخ تنفس، میزان نبض و حرکت فرد را با استفاده از GPS سنجش کنند. همچنین این پارچه را می‌توان در هر لباسی به کار برد، دستکش، شلوار، پیراهن تفاوتی ندارند و می‌توان آن‌ها را نیز به کمک این پارچه هوشمند کرد.
 این پارچه انواع حسگرها را به همراه یک پردازنده پراکنده و یک فرستنده کوچک که به همراه یک باتری تمامی اطلاعات را با تلفن هوشمند شما در اشتراک قرار می‌دهد در خود جای داده است.


تلفن شما با دریافت اطلاعات و به کمک اپ مخصوصی که برای آن نوشته شده است می‌توان وضعیت شخص را تشخیص داده و مثلا مشخص کند که فرد خسته است،دچار اضطراب شده و یا به زودی دچار حمله قلبی خواهد شد. این اپ به خصوص برای افرادی که در شرایط خاص قرار دارند همچون ورزشکاران حرفه‌ای وسربازان مفید خواهد بود. قیمت این پارچه‌ها هوشمند احتمالا 30 تا 40 درصد نسبت به پارچه‌های معمولی گران تر خواهد بود و می‌توان آن را به صورت معمولی شست یا اتو کرد. به علاوه می‌توان حسگرهای بیشتری را نیز بنابر درخواست کاربر به آن افزود.
برای مثال حسگرهایی که میزان اکسیژن خون ، میزان جریان هوای شش‌ها و حتی گلوکز خون را پایش کنند و به صورت روزانه گزارش بدهند.
 شرکت Cityzen هم اکنون در حال کار بر روی سیستم‌های شارژی است که می‌تواند انرژی لباس را در حین شستشو به دست بیاورد. در حقیقت در اینجا از انرژی حرکتی ماشین لباس شویی برای شارژ کردن باتری‌های لباس استفاده می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار تکنولوژی، ،
:: برچسب‌ها: تي شرت ، هوشمند ، سلامت,

آرشیو کامل نوشته های پیشین